חוק רישוי שירותי רכב

או בשמו המדוייק חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, התשע"ו–2016  בא להסדיר את המקצועות בענף הרכב. אני לא משתחצן אבל אני אישית ולאחר שהשקעתי ימים אין ספור, ובעזרת חברים רבים שהשתתפו בישיבות בכנסת,  כדי לחכות להעלאת הנושא הקשור אלינו בחוק שירותי רכב  הצלחתי בעשר אצבעותיי לשנות את הצעת חוק רישוי שירותי רכב  בניגוד לרצונו של מנהל אגף הרכב אבנר פלור שמתנהג כמשת"פ של יבואני הרכב  והוספתי בסעיף 33. (א) (2) להצעת חוק רישוי שירותי רכב  גם רכב מסוג M2  ודאגתי לשנות את ההצעת חוק שירותי רכב  שאמרה בסעיף 33 (ב) (1)  רק רכב שאינו מיובא ע"י יבואן  לכל סוגי כלי הרכב וכמובן גם כאלה שמיובאים ע"י היבואן. מר אבנר פלור התנהג כשרלטן נוכל וניסה לעשות לי טריק זהה בהצעת חוק שירותי רכב  למה שעשה בבג"ץ 7006/07 והוא חשב שאני שכחתי! העתק חוק רישוי שירותי רכב בתחתית עמוד זה ומצורף כקובץ למעלה.

 

מקור הסמכות המנהלית –   "הסמכות המנהלית נשלטת ע"י העיקרון של חוקיות המינהל, על פי עיקרון זה, אין סמכות לשום רשות מנהלית אלא אותה סמכות שהוענקה לה לפי חוק."  פרופ' יצחק זמיר יועמ"ש לממשלה ושופט בית המשפט העליון.

 

לא צריך להיות פרופסור למשפטים כדי לראות את העוולות שמשרתי הציבור בישראל עושים לאזרח הקטן בד"כ כשהם מעדיפים את האינטרסים של בעלי ההון בכלל ובמקרה של יבוא אישי משרד התחבורה והפקידים המושחתים שלו שמעדיפים את האינטרסים של יבואני הרכב במקום את האינטרס הציבורי.

לאזרח הקטן עומדת מערכת בית המשפט ככוח איתן להגנתו מפני עריצותו של השלטון באמצעות עתירות לבג"ץ ועתירות לבית המשפט המנהלי. זה מקור הכוח שעזר לנו להגן על זכויותינו מפני הפעלת סמכות שרירותית של פקידים רבים במשרד התחבורה וגורמים אחרים לגבי רכב אשכול ורכב מדברי.

הכל התחיל כשסגרו לי את מדבר יהודה לטיולים ובעצם חיסלו את מקור פרנסתי. אמנם נאלצתי למשוך  3 עתירות לבג"ץ נגד אלוף פיקוד המרכז בהמלצת הבג"ץ אבל בסופו של יום אלוף הפיקוד הבין שאני לא ייתן לו לנוח עד שיאפר לי לטייל במדבר יהודה. כיום ניתן לטייל במדבר יהודה בתיאום עם מתא"ם פיקוד מרכז.

לצערי נאלצתי לנטוש את חלומי לעבוד במצוקי דרגות ובמדבר יהודה, נאלצתי לעזוב את ביתי בקלי"ה מול הר נבו למרגלות מצוק ההעתקים ועל חופו של ים המלח אבל במשך 4 שנים של האינתיפאדה השנייה למדתי איך להכין עתירות ובמהלך השנים השתפרתי מאוד עד כדי כך שמספיק שאני מגיש טיוטה של עתירה כדי שהפקידים יתחילו להתייחס לבקשותיי.

פדני תכשיטים