בכל פעם שהיית לי בעיה עם משרד התחבורה הסתכלו עליי כאל משוגע שבא להטריד אותם.

היחידה במשרד התחבורה שנתנה לי שירות מצוין הלקוח מעולם אחר בטיפול ברכב אשכול ורכב מדברי.

גב’ טלי גדליהו רע”ן סיור

בשנתיים האחרונות שלחתי מכתבי תודה והמלצה למנכ”ל משרד התחבורה ואלה האחרונים

מכתב תודה על טיפול ברכב של חבר שנפטר

מכתב תודה טלי גדליהו למנכל משרד התחבורה

 

 

אגף הרכב רח’ המלאכה 8 ת”א

מר משה ויצמן – מנהל אגף רכב

בפעמים שפגשתי אותו הוא התייחס לכל בקשותיי בצורה עניינית ורצינית והרגשתי שחל שיפור עצום בהתייחסות של מנהל אגף הרכב לציבור.

 

מהנדס מקסים טבל – מנהל תחום תקינה

משרת ציבור תופעת טבע הוא עונה לאימיילים גם באמצע הלילה. בתפקידו הוא כפוף למסגרות של תקינה ונהלים קיימים והוא אשר אמור לאכוף אותן. בתפקידו הוא מגלה הבנה לבעיות שהפנתי אליו והוא שינה ככל יכולתו אבל באופן כללי הוא בלתי גמיש ונאמן לתקנים והנהלים וכפי שמתבקש מתפקידו.

 

ניתן לפנות אליהם בכתב .

פרטים נוספים לחפש בגוגול באתר משרד התחבורה יש הרבה אינפורמציה.

 

לצערי הרבה ממשרתי הציבור במשרד התחבורה או שהם עיוורים לאינטרס הציבורי, או שהם פשוט מושחתים שעוזרים לאינטרסים של מונופולין יבואני הרכב בישראל.

רשימת מי שפגע בנו

 

מר אבנר פלור – מנהל אגף הרכב

עשה ככל יכולתו כדי למנוע ייבוא אישי חופשי לישראל, ובמשך 5 שנים במהלך בג”ץ 7006/07 עשה הכל כדי למנוע יבוא אישי ע”י מורי דרך ועוסקים.

תוך כדי פגיעה לא חוקית במורי דרך ועוסקים בישראל.

זה ברור לי מעל לכל ספק כי מנהל אגף הרכב מר אבנר פלור במודע או שלא מודע שרת את מונופולין יבואני הרכב ופעל בניגוד לאינטרס הציבורי במשך שנים. לצערי בגלל סיבות שונות כולל השליטה של הוועד במשרד התחבורה היום מר אבנר פלור הינו סמנכ”ל תנועה במשרד התחבורה וגם כיום הוא ממשיך לתמוך במונופולין יבואני הרכב במקום בציבור הרחב ומנסה לפגוע ביבוא האישי למדינת ישראל. בג”ץ 7006/07 לימד אותי כיצד לטפל במשרתי ציבור שעוברים על החוק פוגעים בציבור ופועלים נגד האינטרס הציבורי. להלן צו על תנאי שניתן נגד משרד התחבורה אשר לצערי רק לאחרונה מר משה ויצמן מנהל אגף הרכב החדש שינה את עמדת משרד התחבורה בעניין.

לאחרונה נראה כי נפקחו עיניו, אני משער בזכות שינוי המדיניות של שר התחבורה שהבין שעדיף לתת שירות לציבור במקום לתמוך במונופולין יבואני הרכב ונראה כי גם מר אבנר פלור החל לשנות את ההבנה שלו לגבי תפקידו כמשרת ציבור והוא עושה רושם כמי שרוצה לעזור לציבור ולא למונופולין יבואני הרכב. הבעייה שהוא עושה זאת בצורה לא יעילה, אולי זה קשור לשר הנכבד שיחדיו לא צליחים להעביר את חוק רישוי שירותי רכב במשך 4 שנים!

צו על תנאי נגד משרד התחבורה כדי שיאפשר ייבוא רכב אשכול מכל סוג וללא הגבלה

משרד התחבורה מאשר ייבוא כל רכב ע”י מורי דרך כרכב אשכול

מר ג’קי לוי מנהל תחום קציני בטיחות

לא משמש יותר בתפקידו, ברוך שפטרנו, מאחל לו הצלחה בכל אשר יפה, ומאחל לי לא לפגוש אותו יותר. משרת ציבור שכלל לא מבין שהציבור הכוונה זה האזרחים ולא כל מיני מקורבים שלו.

אמר לי כי הוא הסמכות הממונה והוא איש מקצועי שמבין רק נושאים מקצועיים ולא מתפקידו להבין מה זה זכויות ע”פ חוק. מר ג’קי לוי פעל כיו”ר ארגון עובדים כדי לתת פרנסה לקציני בטיחות שאין צורך בהם, בניגוד להוראות מפורשות שקיבל מיו”ר ועדת הכלכלה אברהם פורז ובניגוד להוראות שנתן לו מר עוזי יצחקי אז סמנכ”ל והים מנכ”ל משרד התחבורה. לקח לי שנתיים ושתי עתירות כדי להביא את מר ג’קי לוי לפעול על פי תפקידו, המנהל התקין, החוק וערכי המדינה. מר ג’קי לוי הינו דוגמא לאדם שאין לו את הכישורים המקצועיים המתאימים לתפקידו אך בזכות קשריו בועד העובדים ועם גורמים בהנהלת המשרד קיבלת תפקיד שהוא לא היה מסוגל למלא בצורה מיטבית. כיום הוא לא בתפקיד אבל הוא הצליח לגרום לנו נזק רב.

 

מר נתן מלמד – ממונה תחום תקינה

ברוך שפטרנו יצא לפנסיה, ואני מאחלר לו בריאות ואריכות ימים, אבל אני גם מאחל לו שבכל מקום אשר ייפנה ייתקל באנשים שמרר להם את החיים ושאלה לא ישכחו למרר לו את החיים כפליים. איש שאין לו הבנה מינימנלית בהנדסה וייצור רכב  שימש בתפקיד מנהל תחום תקינה בניגוד לכל הגיון.

עוד פקיד במשרד התחבורה חסר כישורים לתפקיד אשר רק בזכות קשרים שטווה קיבל תפקיד שנתן בידו עצמה כה רבה, באמצעות מעמדו הוא הצליח לגרום לנו ולכל עם ישראל נזקים עצומים. רק תודות לפרופ’ זליכה שכתב בדוח שלו בפירוש כי התקינה בישראל הינה תקלה לאומית ובניגוד לכל אמת מידה, ותודות לשר התחבורה ישראל כץ שהבין כי גם הוא חייב את תפקידו לציבור שינה את מדיניות התקינה במשרד התחבורה לטובת אזרחי המדינה ולא לטובת יבואני הרכב.

 

מר יוסי נזרי – מנהל היסעים ומוניות יו”ר ועדת רכב אשכול

שיאן ההתעמרות והפגיעה בבעלי רכב אשכול ורכב מדברי מר יוסי נזרי הממונה על הנושא והמשמש יו”ר ועדת רכב אשכול. מר יוסי נזרי עשה ככל יכולתו שהחיים של בעל רכב אשכול ורכב מדברי יהיו קשים ככל האפשר. מר יוסי נזרי פעל ופועל בניגוד גמור להוראות מבקר המדינה ובניגוד לאינטרסים של מדינת ישראל תוך שהוא מעדיף את האינטרסים של המשרדים המסחריים.  4 עתירות מנהליות נגד מר יוסי נזרי פקחו את עיניו כדי להבין שתפקידו כמשרת ציבור הוא לשרת את הציבור. יש לציין לטובתו שכבר בתחילת הדרך בשנת 2009 הוא פתח בפניי ובפני בעלי רכב אשכול פרטיים את ועדת רכב אשכול ואפשר לנו בתחילה להיות משקיפים ואח”כ חברים מן המניין. אבל כדרכו מר יוסי נזרי עושה רק מה שהוא חושב שצריך לעשות וגם הוא לא מבין גדול במינהל התקין, החוק וערכי מדינת ישראל. לאור העובדה שהוא פעל בניגוד גמור לדוח מבקר המדינה 57 ב. ולמרות שהיה מודע אליו ולמרות שהבטיח באופן אישי לתקן את הליקויים אבל בפועל עשה בדיוק את ההיפך מר יוסי נזרי לא ראוי לשמש כיו”ר ועדת רכב אשכול. מי שפועל בניגוד לאינטרס הציבורי ובניגוד לאינטרס של מדינת ישראל ביודעין לא ראוי לשמש בתפקידו. אבל כמי שהיה יו”ר ועד העובדים וכמי שבוודאי יש לו עדיין מהלכים בוועד הממונים עליו כנראה חוששים ממנו ומקדמים אותו, אחרת לא ניתן להבין איך מקדמים אדם שלא מבצע את ההוראות של מבקר המדינה, פוגע באינטרס של מדינת ישראל ופוגע בבעלי רכב אשכול ורכב מדברי בישראל.

אני חייב לציין שבישיבת ועדת רכב אשכול האחרונה  מר יוסי נזרי הגן על בעלי רכב אשכול ורכב מדברי מפניו של עו”ד רם ליסטמן ממשרד התיירות. (עוד משרת ציבור שלא מבין מהו האינטרס הציבורי ושתפקידו לשרת את הציבור ולא את בעלי הממון – משרדי ההסעות) אל דאגה עו”ד רם ליסטמן יטופל בהתאם. מצ”ב מכתב תלונה נגד עו”ד רם ליסטמן.

תלונה נגד עו”ד רם ליסטמן יועמש” משרד התיירות בוועדת רכב אשכול

 

 

לצערי המצב במשרד התחבורה עדיין לא טוב ויש עוד הרבה עבודה לעשות כדי שמשרתי הציבור יפעלו קודם לטובת הציבור ולא לטובתם ובוודאי לא לטובת מונופולין יבואני הרכב בישראל.

 

 

האמור בדף זה, כמו בכל האתר נכתב ע”י מוטי בר – נס ע”פ מיטב ידיעותיי, ניסיוני האישי מול האנשים הנ”ל, הבנתי ואמונתי.

כל אדם מוזמן לכתוב אליי כדי לתקן להעיר ולהאיר  ל –     [email protected]

 

פדני תכשיטים